tirsdag den 18. marts 2014

Vi er blevet forældre til en lille søn

Den 11/3-2014 kl.3.14 føder jeg vores smukke lille dreng.

Vi er blevet FORÆLDRE til Lille smukke Loke, født i uge 20+1

23 cm og 290 gram alt for dejlig dreng, der levede i 7 minutter.
Det smukkeste lille væsen, som for altid har en særlig plads i vores hjerter sammen med storebrøster Blop.

Elsker den lille dreng så højt, han var så smuk <3

hvor hjertet er, er der et smukt billed af vores smukke søn. 

Vi er blevet forældre til 2 fantastiske børn, som desværre er i himlen. 

Inden for den næste uge skal jeg bære en lille fin hvid kiste ud til en smuk græsplæne, og putte min lille søn i jorden. 

Gud hvor er det her hårdt at skrive, men det er bare nødvendigt for mig at komme ud med det, for at komme videre og have min historie nedskrevet et sted hvor jeg altid kan mindes mine BØRN.

Tak fordi i har læst med. Og håber at vi på et tidspunkt kan dele at vores børn skal have en lillesøster eller bror <3

5 kommentarer:

  1. Det er så helt igennem uretfærdigt, at I ikke fik længere tid med jeres smukke Loke. Ingen ord slår til! Al min kærlighed til dig, Helle - andet kan jeg ikke sige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har sagt/gjort nok. Jeg ved altid hvor du er, og de smukke blomster står stadig så flot <3
      Tak for dig og din støtte allerskønneste Elisabeth

      Slet
  2. Sender mine varmeste tanker. Øv at i kun fik 7 min sammen med jeres søn. Ville ønske at I snart fik muligheden for at gennemføre en graviditet og opleve glæden ved børnene.

    SvarSlet
  3. Det gør mig ufattelig ondt at i har mistet Loke alt for tidligt. Mange tanker til jer.

    SvarSlet