fredag den 9. maj 2014

Hun har krudt i r*ven!

Ja, det er ikke fordi jeg just bare er på den lade side siden jeg skrev sidst :).
Har lavet masser af kreative ting, men dem må i pænt vente med at se. ;)
Har også haft besøg i opgangen af photomusen. For hun kom da lige selv og leverede den giveaway jeg vandt hos hende i april. Jeg blev total overrasket ;).(Mere om den senere)
Har også været igennem alt i hele lejligheden. Alle ting er vendt og en masse er smidt ud. Soveværelse er malet (ikke smart med bækkensmerter kan jeg så sige og 14 dage efter fødsel. DOH).
Virkelig godt for min sjæl! Og keder mig nu, fordi der ikke er mere at gøre hovedrent og rydde op!

Siden sidst har jeg rendt (og ringet) til læge konstant. Der er altid et eller andet galt med min krop efterhånden. Gaaaaab.
Jeg har også kæmpet for at få en tid til en undersøgelse (igen af livmoder, som da vi mistede blop i 2012).
Undersøgelsen fik jeg for 14 dage siden, med 1 dags varsel.
Desværre viste den, at der over 6 uger efter fødsel stadig sidder en rest moderkage i den kære livmoder. (Så meget at jeg slet ikke kan blive gravid som det ser ud)

Ja ja, intet skal være nemt her, så i næste uge hedder den operation. IGEN!!! For 5 gang siden 29 okt 2012. (Håber de har noget ordentlig mad til mig bagefter. Hader at faste og bliver mopset når jeg er sulten!)
Er så småt begyndt at hive i sygehuset jeg fødte på, for at få svar ang vores søn. Men pt er der ikke et eneste svar. (Kun betændelse i moderkagen som jeg kan se via min egen journal)

Er så klar til at blive gravid endnu engang. Men må ikke, kan ikke blive gravid pt.
Men klar til at lave lillesøster/bror til vores smukke englebørn, det er vi ;).
Så operation, here i come, og så håber vi på obduktions svar meget snart også ;).

Og nu skal jeg altså se at få gang i bloggen igen. Tænker på den hele tiden, men kommer jo bare aldrig videre end til tanken!.

Ha en rigtig skøn weekend.
Her står søndagen i familiens tegn med en konfirmation ;)

1 kommentar:

  1. Dejligt med en opdatering. Kigger af og til ind forbi for at se om der er nyt. Håber så inderligt at I snart får lov at opleve glæden ved at blive forældre til et barn som ikke skal bo i himlen <3
    Du lyder positiv og det er jo dejligt - håber på flere opdateringer snart :-)
    God tirsdag

    SvarSlet